Tuesday, January 1, 2013

~Syukur..alhamdullilah~


                                                 Assalamuailakum
~LJM~
BerSyukur sangat3x coz aku lulus LJM...Terima kasih ya Allah.Tapi serious aku mmg takut pon x pernah rasa jawab exam rasa x cukup masa 2 jam 30 minute rasa x cukup je...mendebarkan je rasanya..makin aku baca soalan makin pening je aku rasa huhuhuh..last2x aku tawakal je untuk beberapa soalan..jawapan dye aku rasa semua betul tapi nk cari "the best answer" mmg buat aku confius je.....alhamdulilah####syukur sangat2x

~Induksi oh Induksi~
Hari last induksi baru aku rasa nikmatnya..seminggu induksi rasa semput je,masa pon x dapat nak diurus dengan betul..hehehe.Baru aku tahu bukan senang nak jadi penjawat awam walaupon dapat mcm faedah yang telah diperuntukan....(bersambung...)

No comments:

Post a Comment